Sista höstdagen?

Idag har vi, hela familjen, njutit av en underbar höstdag. Kanske den sista riktigt fina dagen under denna höst och kanske även den sista höstdagen för i år? Idag skulle tiden ställas tillbaka en timme, detta var dock någonting som Stina hade missat så hon ville kliva upp kl 03.00. Men efter mycket gråt och tårar och en hel del tålamod från trötta föräldrar sov hon till 06.00. Sedan har vi njutit av en riktigt skön dag som sagt. Idag har hösten bjudit på sin absolut bästa sida. Jag är nästan beredd att säga att när hösten är som idag då är den min absoluta favoritårstid! Knallblå himmel, sol, skön och frisk luft och inte en tillstymmelse till vind. Det var dock lite kallt i morse -8, men solen har sakta men säkert värmt upp luften och nu på eftermiddagen när vi var ute och gick med Stina sovandes i barnvagnen kunde man inte annat än att njuta. Tänk vad livet är härligt dagar som denna när man inte har några måsten utan kan ta dagen som den kommer och njuta av varje ögonblick.

Men i morgon har dom lovat snöoväder så frågan är som sagt om detta inte var det sista vi fick se av hösten för detta år?

När vi var ute och gick tog jag med mig kameran och kunde inte låta bli att ta lite bilder, detta blev min favoritbild. En härlig bild på mina två färgklickar och favoriter!

Kommentera

