Min lilla färgklick!

Hösten är här, regntunga moln skymmer solens strålar och träden håller på att tappa sin vackra och färgsprakande skrud. I denna mörka och snart ganska gråa och trista vardag är det skönt att ha en färgklick, ett ljus, som livar upp och förgyller mitt liv. För det är precis det som Stina är, även fast hon inte alltid är på bra humör och även fast hon envisas med att vakna 05.00 varje morgon, och även fast man nästan aldrig hinner med det som man vill göra, så kommer jag inte ifrån det faktum att hon är det bästa som har hänt mig.

Igår köpte vi ett par gummistövlar till Stina som vi var ute och testade lite kort idag efter lunch. Stina var dock väldigt trött, men det är spännande att få gå själv ute och upptäcka massor med nya spännande saker.

Och apropå det där med att vara en färgklick i en annars relativt färglös vardag, följande bilder visar ju det – eller hur? 🙂

2 thoughts on “Min lilla färgklick!

Kommentera

