Tidig morgonpromenad

En fördel med att ha en morgonpigg dotter som vaknar ca 05.00 varje morgon, oavsett om man har semester eller inte, är de härliga morgonpromenader som jag har börjat med. Elin och jag har börjat med att man får sovmorgon varannan morgon och den andra tar ansvar för Stina. När det är min tur brukar jag, om vädret inte är för dåligt, ta mig en lång morgonpromenad. Det är så lugnt och skönt ute, allt sover och det enda man hör är fågelsången och vinden som susar i träden. I morse när jag var ute passade jag på att ta med mig kameran för att försöka dela med mig lite av den härliga upplevelse jag fick. Så här kommer några bilder.

/Christian

One thought on “Tidig morgonpromenad

  1. Härligt Christian! och fina bilder. Vi är också välsignade med ett morgonpiggt barn och ser fram emot sommarens tidiga morgonstunder. Hoppas ni mår bra hela familjen. Kramar Emma och Hampus

Kommentera

