bloggvy

Är du på jakt efter fler bloggar att följa eller vill du att din egen blogg ska synas då är bloggvy.se det perfekta stället för dig! Sidan är gjord av en av mina favoritbloggare, knaada. Händig brud som är grym på snygga prints, inredning och mycket annat! Just nu finns chansen att FÅ! fyra fina glassprints bara genom att tipsa om just bloggvy på din egen blogg. Eftersom jag gillar sidan och gärna vill ha glasskorten så självklart tipsar jag er. Jag har inte ännu lagt upp vår blogg där men det har jag tänkt göra så snart jag hinner.. Hoppas du hittar flera fina favoriter!

Skärmdump bloggvy.se

Bild: knaada.com

Kommentera

