Hungrig som en varg/Mellanmål

Jag och Stina har på förmiddagen varit ute på en lång promenad i ett lite disigt Edsbyn, och efter det behöver depåerna fyllas på! Jag blir riktigt låg om jag inte får i mig tillräckligt med mat och det märks extra tydligt nu när jag ammar. Fråga Christian han vet, han brukar t.o.m ha med en ”nödbanan” som han kallar det, om vi ska vara borta/ute en längre stund. Trots att jag är högst medveten om detta är jag dålig på att stoppa i mig tillräckligt.. Men nu ska det bli lite bättring, mellanmål ska numera bli en rutin! Idag kanelknäcke med keso, banan och valnötter till det ett äpple och ett stort glas vatten.

Kommentera

