Äntligen!

Tänk att det ibland ska behöva ta så lång tid innan man får tummen ur och gör saker man tänkt. Till och med saker man gått och irriterat sig på och varje gång man ser det tänker, åh det där måste jag fixa något tag! men icke sa Nicke.. MEN idag har jag äntligen kommit till skott och sytt i hängare i två handdukar som saknat det sedan vi köpte dom, och det var ju bara cirka 5 år sedan eller så… Nu är det slut med att försöka använda den lilla tvättrådslappen, först pilla upp och sedan knöla på kroken. Se så fint det blev! och inte tog det mig speciellt många minuter. Samtidigt får ni se en liten glimt av det fina bordet i min syhörna.. Innan den visas upp måste jag piffa till det lite mer, det saknas en gardin och sedan måste det bli lite bättre ordning.

Kommentera

