Jag kommer hem till dig, jag är en händig man…

Idag har jag hunnit med att vara riktigt händig och fixat massor med saker här hemma. Jag har gjort i ordning en fin syhörna åt Elin och har fixat lite saker i Stinas rum. Jag är inte van att hinna med så mycket eftersom helgerna annars brukar gå åt till att hinna med allt som man inte orkat och hunnit under veckan. Förutom det så har Elin hunnit med att baka underbart goda bullar, så nu luktar det sådär hemmysigt som det bara kan göra när det luktar nybakta bullar.

Jag och Elin har också kommit överens om att vi ska blogga här tillsammans. Så det kommer säkert att dyka upp lite fler inlägg nu framöver, Elin har bl.a. lovat ett inlägg framöver med bilder på hennes fina syhörna – de ni!

Och Stina hon växer så att det knakar, men hon har fortfarande lite svårt att sova på nätterna vilket sätter sina spår både på henne och på Elin och mig. men det går bättre och bättre i alla fall. Och hon har nu börjat på med lite smakportioner, majs och potatis är favoritsmaken än så länge, MUMS 🙂

Stina har också varit lite förkyld och snorig, dock inget hon verkar påverkas allt för mycket av. Vi hoppas att hon inte blir sämre.

Vi har köpt en gåvagn till Stina, än är det lite tidigt men hon tycker den är väldigt spännande. Och i väntan på att kunna gå med den sitter hon gärna i den och tycker om att bli skjutsad runt i köket medan hon gör prutt/motorljud.

Bilder kan ni se här nedanför

Kommentera

