Idag har jag stolt försökt handla ekologiskt

Eftersom jag nu vill försöka mig på att handla efter den top5-lista som jag beskrivit i föregående inlägg så var jag lite mallig när jag idag packade upp ICA kassen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag passar också på att lägga upp två bilder på min lilla Stina som igår fyllde 5 månader, ja snart ett halvår hjälp vad tiden springer iväg. Och snart ska jag börja vara föräldraledig 1 dag i veckan, SKOJ!
Stina har börjat sova bättre både på dagarna och nätterna och hon är oftast glad och nöjd. Hon har dessutom funnit sin första kärlek förutom mamma och pappa, en kärlek som får en riktigt kyss så fort Stina får möjlighet.
Man kan ju börja undra om min dotter är narcissistisk (Termen kommer från namnet på den grekiska mytologiska figuren Narcissus, en vacker yngling som blev förälskad i sin spegelbild när han såg den för första gången i en källa).

Kommentera

