Mitt äventyr till Åre

Som jag tidigare skrivit om så lyckades jag ta hems egern i addnature.com skiddesigntävling. Priset var av högsta klass och innehåll en resa till Åre, med boende och utsökt mat på Copperhill Mountain Lodge. Jag fick åka till Extrem och tillverka mina egna skidor med min egna, unika design. Jag utrustades med grymma kläder från Houdini Sportswear och feta pjäxor från Scarpa. Sedan fick jag testa alla sköna prylar på Åre skutan tillsammans med några riktigt sköna killar från addnature. Allt dokumenterades av en riktigt duktig kille vid namn Daniel Warberg. Och resultatet kan du se här nedanför.

Tack addnature.com och alla sponsorer för härliga dagar i Åre. Och tack alla ni vänner som hjälpte mig att vinna tävlingen!

One thought on “Mitt äventyr till Åre

Kommentera

