Till svärfar Mats!

Min fru Elin är ofta på mig och frågar: ”Har du uppdaterat nå på din blogg” (fast hon vet att svaret är nej). Tiden som finns räcker inte till alla gånger och då prioriteras inte bloggandet högst upp på min prioriteringslista. Men jag försöker att när tillfälle ges göra lite uppdateringar. Denna uppdatering tillägnar jag min svärfar Mats som nog är min allra trognaste läsare. Mats är nämligen en av de få som inte har facebook (även fast jag vet att han smygläser på min svärmor Anettes facebook ibland). Men eftersom han inte har tillgång till facebook får han inte heller tillgång till alla uppdateringar och bilder på Stina. Därför lovar jag nu både mig själv och min svärfar att bli bättre på att uppdatera den här bloggen med bilder på Stina. Och ja till alla er andra som inte är intresserade säger jag bara att då behöver ni ju inte läsa de inläggen.

Idag har det varit en strålande dag, knallblå himmel och strålande sol. Ja solen värmde till och med för första gången på flera månader och det kändes som ett första smakprov på den underbara tid som väntar, vårvintern!

Stina blir bara större och större för varje dag och utvecklingen går i raketfart. Hon är vaken och alert på dagarna och charmar alla i sin omgivning med sitt underbara leende som smittar av sig. Igår var vi till Bollnäs och handlade lite och Stina skötte sig exemplariskt. Och för första gången så fick vi henne att somna i sin egen säng och sova där första delen av natten. Kanske var det alla spännande nya intryck i Bollnäs som gjorde henne så trött?

Idag har vi varit på kyrkan som vi brukar på söndagar. Det bjöds på smaskigt fika och Stina var på bra humör näsan hela tiden, så mysig!

Vi har nu också börjat planera lite gällande Stinas barnvälsignelse. Som det ser ut nu kommer den att äga rum söndagen den 4 mars kl 11.00 i Missionskyrkan i Edsbyn. Varmt välkommen om du har möjlighet 🙂

Nu ska jag inte bli mer långrandig. Men slutligen kommer här nu lite bilder på Stina som tagits under dagen. Dessa bilder tillägnar jag som sagt min trognaste läsare. Min kära svärfar och Stinas stolta morfar Mats.

6 thoughts on “Till svärfar Mats!

    • Ja visst är hon söt, precis som er lilla ängel 🙂 Vi får se till att styra upp någon träff snart tycker jag! Och Wilma har lärt sig att vända på sig – duktig flicka! Då får ni börja ha kolla på skötbordet nu framöver med andra ord…

Kommentera

