Hälften från mamma, hälften från pappa och ändå så helt ifrån Gud!

Julen är fullspäckad och tiden att blogga har inte funnits och finns inte nu heller. Så jag laddar upp en ny film på min lilla ängel Stina som nu är lite drygt 5 veckor gammal. Hon är nu vaken mycket längre stunder, man fåt ögonkontakt, hon har börjat ”prata” och vi har t.o.m. fått ett leende. Utvecklingen går i en väldig fart, och vi njuter av världens finaste flicka.

Du sammanvävde mig i min moders liv
Jag tackar dig att jag är danad
så övermåttan underbar, ja underbar är jag
benen i min kropp var inte gömda för dig
när jag bereddes för att komma hit
dina ögon såg mig förrän jag tagit form
du vet om allt som kommer ske
du omsluter mig på alla sidor och håller mig i din hand
hälften från mamma, hälften från pappa
och ändå så helt ifrån Gud!

2 thoughts on “Hälften från mamma, hälften från pappa och ändå så helt ifrån Gud!

Kommentera

