Skiddesignen är nu färdig…

Jag tog ju hem segern i Addnatures skiddesigntävling vilket jag skrivit om här tidigare. jag fick i samband med det möjlighet att göra om själva designen på skidorna. Klicka här för att se det färdiga resultatet (Obs är en PDF i ganska stort format så det kan ta lite tid att öppna).
Denna design ska trycka på dessa skidor (extrem Project 190).

Kanske lite väl coola för en kille som sakta men säkert börjar närma sig 30. Men jag har barnasinnet kvar och tycker själv att jag fortfarande är ung, fräsch och cool 😉

Så nu är det bara att vänta till den 9 januari då det bär av till Åre med hela familjen för att mysa och självklart tillverka och provåka skidorna.

Kommentera

