Vinnaren är……(trummvirvel)…..JAG! ;)

Jag fick för ett tag sedan syn på att addnature.com anordnade en skiddesigntävling med riktigt fina priser till vinnaren. Jag gjorde ett litet bidrag för skoj och skickade in och tänkte nog inte direkt att jag skulle ha någon chans att vinna. Men allt eftersom tävlingen fortskred så insåg jag att jag faktiskt låg riktigt bra till. Och när tävlingen avslutades igår klockan 24.00 så var saken klar. Vinnaren var….JAG! helt otroligt. Tack alla ni grymma vänner som stått ut med mitt tjatande och gnatande här på facebook. Tack du som röstat och särskilt tack till dig som hjälpt mig att ragga röster!

Jag hade fått ihop otroliga 838 röster vilket är grymt bara det. Och tack vare det så vinner jag nu en resa till Åre 9-11 januari tillsammans med Elin och lilla Stina. Där  får jag bygga mina egna Extrem-skidor (med min egen design) i Åre Skidfabrik. Vi kommer att få bo på Copperhill Mountain Lodge. Jag blir även kittad med grymma kläder från Houdini och otroligt fina pjäxor från Scarpa.

Jag vill nu rikta ett stort, STORT tack till alla mina vänner och alla andra som röstat. Till mina vänner vill jag ytterligare en gång be om ursäkt för allt mitt tjat, jag förstår om ni har varit riktigt less på mig stundtals och jag hoppas att ni inta tagit bort mig som vän på facebook 🙂

Här följer ett smakprov på lite vad jag kommer att få uppleva under mina dagar i Åre, spännande!

One thought on “Vinnaren är……(trummvirvel)…..JAG! ;)

  1. Grattis!!

    Å tack så mycket, hon är så söt. Man kan inte titta sig mätt, men det vet nog ni å:) ja vi får styra upp en träff så flickorna får lära känna varandra:) hur går det för er med lilla Stina? Sover och äter bra? Nu ska vi få besök av BVC sköterskan !

    Kram från oss

Kommentera

